American English College (Main Campus) נמצא בלוס אנג 'לס וזה אחד מבתי ספר הפופולריים בארצות הברית. בית הספר מתמחה בללמד אנגלית לסטודנטים זרים כמוך. גודל הכיתה של בית הספר קטן מאוד (מקסימום סטודנטים 15) וכל המורים שלהם דוברי השפה ברמת שפת-האם אנגלית. המורים שלהם ידידותיים מאוד וגם אנשי הצוות שידאגו לך בזמן שהותך בלוס אנג 'לס.
has partnerships with the following universities and colleges in ארצות הברית. You can gain full or conditional acceptance into one of these institutions.
אזרחות ותמהיל גילאים ב-American English College (Main Campus) משתנה מתקופה לתקופה, קורסים ורמות הקורסים. גיל הממוצע במהלך השנה הוא 20. גיל הממוצע בקיץ הוא !avg_age.
מלמד סטודנטים מכל רחבי העולם, כולל:
לא מקיים לימודים בזמני חופשות המצויינים מטה. בית הספר לא מפצה עבור אותם חופשות, אז הקפד בבחירת תאריך תחילת הלימודים שלך.
אירוח ביתי נבחר בקפדנות ומזדמן לסטודנטים ללמוד יותר על התרבות המקומית באווירה נוחה תוך כדי לימוד אנגלית בלוס אנג 'לס. הבתים נמצאים במרחק של כבין 15 - 30 דקות נסיעה מבית הספר בתחבורה ציבורית. משפחות בד"כ מציעות תוכניות לארוחות בעלות סביר שמאפשרות לך לטעום מהאוכל המקומי. אם יש לך דרישות מיוחדות או מגבלות דיאטטיות (מסיבות בריאות או דת) נא לידע אותנו בהקדם. תקופת האירוח שלך מתחילה ביום ראשון שלאחר, לפני יום תחילת הלימודים שלך ומסתיימת ביום שבת שלאחר, אחרי יום האחרון בלימודים שלך אלה אם צויין אחרת. קרא עוד על אירוח ביתי
Homestay - Single-person room - No meals
Homestay - Single-person room - Breakfast and dinner
אנחנו לא יכולים להגיש מסמכים לבקשת ויזה בשם הסטודנט. אך בית ספר יכול לספק את כל המסמכים הנדרשים לך, כדי לעזור בהגשת בקשתך לויזה.
אם הינך לומד בארה"ב יותר מ - 18 שעות בשבוע, תקבל טופס I-20 שתצטרך להגיש לשגרירות ארה"ב יחד עם מסמכי F-1 שלך (בקשת ויזה לסטודנט). לטופס I-20 יש מספר מעקב הנקרה SEVIS. סטודנטים שרוצים ללמוד בארה"ב צריכים לשלם עמלת ה-SEVIS לפני הגעתם לשגרירות או קונסוליה לראיון לצורך קבלת ויזה.
טופס I-20 שלך ישלח לביתך בדואר רגיל ללא תשלום נוסף. אם ברצונך לקבל מסמכים בדואר מהיר, תחוייב בתשלום נוסף של $125 בזמן ההרשמה.
שים לב שחוקי ארה"ב מצהירים ש I-20 ניתן לסטודנטים שילמדו אנגלית בקורס מלא. חוקי ארה"ב לא מאפשרים לימודים חלקיים עם ויזת סטודנט F-1. אם הינך לומד פחות מ - 18 שעות בשבוע תצטרך להגיש מסמכים לקבלת ויזת מבקר B1/B2 באופן אצמעי.
Please note that we do not book flights for our students. If you are researching airfare costs, we recommend using Kayak.com, a search engine that lets you compare flight options from your home country to לוס אנג 'לס based on your budget, schedule and preferences.
סע ללמוד בחו"ל ללא דעגה עם ביטוח בריאות וביטוח אישי של Language International. כאשר הינך מזמין קורס דרכינו, יש באפשרותך אפשרות לרכוש ביטוח בינלאומי שמכסה גם בריאוט וגם חפצים אישיים. יש אפשרות להזמין ביטוח מראש בזמן הרשמה לקורס.
Known to be the safest and affordable place to live in Los Angeles, Monterey Park and Rowland Heights are easily accessible by public transportation.
Markets, cafes and shopping areas are within a 15 minute walking distance from school.
Downtown Los Angeles, Pasadena, Hollywood, Irvine and popular beaches are a 30-45 minute ride from school. Our school is also centrally located to many universities and community colleges in California, making it an easy transition for our students.
יש לך שאלות? קבל תשובות מצוות העובדים של American English College (Main Campus) סטודנטים שם בעבר.
שאל שאלה
Hi there! We'd love for you to join us!
If you are joining us for 2 months, you can study with us on a tourist (B visa) if you have one. Otherwise, you can apply for an F1 international student visa to join us in the USA.
To join us in person, you will need to apply for an F1 international student visa.
To receive admissions and a Form I-20 for the F1 visa from our school, you will need to complete the following:
- Complete an AEC Online Application (www.aec.edu/online-application)
- Provide Required Documents
1. Passport
2. Recent Bank Statement showing $10,000 - $18,000 USD
This range allows us to lower your study duration to match your bank statement amount. This can be your's, a parent, or relatives bank statement.
3. Recent Transcript or Diploma (with English translations)
- Application Payment (can be paid by credit card, paypal or bank wire)
• Admissions and I-20 Fee: $160
• SEVIS I901 + Processing: $370
• Optional Conditional Acceptance Letter (to a partner school): $175
• DHL Flat Rate Shipping Fee: $75
We are able to issue I-20s within 1-2 days of receiving the documents. Upon receiving the documents, you will need to bring your admissions package and supporting documents (passport, transcript and bank statement) to a US Embassy near you. You can also check out this helpful video here: https://youtu.be/DzPPV9ml6as
If you have any questions, please feel free to contact us at [email protected]